Uppdatering..

Ojsan, uppdateringen har väl inte varit på topp precis, och så kommer det nog bli ett tag framöver. Men Bakken-resan med klassen var jättekul, och dessutom har jag blivit solbränd efter solande och badande (årets första dopp) på stranden. :) Sån't gillar vi!

Nu ska jag umgås lite med familjen och äta chips. Sån't gillar vi också!

Ha det bra!
Elin

ps. planerna inför 9-11 juni ser oehört bra ut; 9: skolavslutning och sedan grillfest hos essie. 10: tandställningen ska av och sedan något med tjerjerna, kanske en fika? 11: the tivoli med tjejerna. <3 SÅN'T GILLAR VI! :D

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki

ja, jag vet jätte fint var dt! :D<3 dom var så fiina att jag var tvungen att köpa dom. (skorna) och dt var ok md jossan. =)<3

2008-06-07 @ 00:42:52
URL: http://nikkisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0