Solbränd..

Hejhej! :)
Det har varit dåligt med uppdatering idag
, men jag har mina anledningar. Först låg vi på stranden på skoltid, och jag brände mig något fruktansvärt. Sedan fick jag skynda mig hem och sedan rusa vidare till stallet.

Träningen gick bra, vi tränade förvänd galopp och min häst var så duktig så. :) Hon t.o.m. fattade förvänd galopp på en långsida, DUKTIG PÅLLE! :)

Imorgon blir det nog tyvärr ännu värre med uppdatering, kanske inte någon alls, eftersom vi ska till Bakken med klassen. Ska bli kul, men som alltid är jag nervös att jag ska tappa något när jag åker berg- och dalbana. Får be någon hålla min väska eller något. ;D



Nu börjar Desperate Housewifes igen,

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: dudie

åh härligt med solbränna va!

2008-06-04 @ 11:10:29
URL: http://dudie.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0