I'm so sorry.

Hej!

Jag är ledsen, har inte haft möjlighet att blogga idag. Först och främst sov jag rätt länge idag, och sedan skulle jag till stallet. Och sedan tycker jag att jag mest har flängt runt.
Först till egna stallet, hem och äta, tillbaka till stallet och sedan till ett annat stall (där min bror provade en ponny som han ska rida och tävla). Menmen, det är ju kul. :)

Men känner att jag måste vara lite mer aktiv, haha. Det är liksom inte kul att blogga om man inte har några besökare, och är man inte aktiv får man inga besökare. Haha, så enkelt verkar det vara.
Är det någon som vet hur man kommer in på "Mest aktiv"a listan?
Ska man både blogga och kommentera, eller hur bär man sig åt?

Jaja, ska blogga om ett tag igen tror jag. ;)
Postar en mysig bild så länge.

image50

Ha det bra!
Elin 

Små tankar om inlägget.
Namn: Anton

Ponnyn är fin ;)

2008-01-30 @ 16:14:14

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0