HEEELG!

Hej!

Fredag, äntligen snart helg. Palla skolan.
Nu har min lärare fixat så att jag fick lite mindre att tänka på i skolan, för att det ska gå lättare. Hoppas det funkar.

Nu ska jag fortsätta med den vidriga hemkunskapen, blev aldrig att den blev helt färdig igår. Synd, då hade jag haft en sak mindre att tänka på.

Usch vad negativ jag låter. Men det är jag faktiskt inte, jag är rätt glad idag faktiskt. :)
Dagen klädsel består iaf av samma gråa tröja jag hade häromdagen, vitt linne under, mörkblåa jeans (världens bästa) och svarta stövlar. Inte så inspirerande idag heller alltså.
Jaja, nu får jag ge mig, om jag ska få färdigt den fruktansvärda hemkunskapen. Bye!

Ha det bra!
                                               Elin

ps. föresten, såg nu att bilderna försvann från inläggen när jag tog bort dem från arkivet. inte så bra, men nu vet jag det tillsvidare.

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0