Söndag - slappedag?

Hej :)

Sitter här nu och gör absolut ingenting särskilt vettigt (när jag egentlgien ska jobba svenska). Läser kussens blogg, bloggar lite själv.. haha. Väldigt givande.

Får väl visa upp det jag köpte igår (förövrigt mycket trevlig dag, först Cornelia och Elin på Väla och sedan en arbetsvillig pålle i stallet) också. :) Blev inte så mycket, men lite grann iaf.

  Bytte den gröna tunikan till denna, som jag tycker bättre om. Den ser väldigt formlös ut på bilden, men den är fin egentligen. Och den är inte så lila som den ser ut, den lutar mer åt det rosa hållet. 45kr.

 Och jeansen förstås, underbara jeansen! :) Från Gina Tricot, 500kr.

 Ett par tights från H&M. Blir bra till våren :) 30kr.

 Ett skärp från H&M att ha i midjan eller liknande. Fynd! 10kr.

Idag är det hopptävling i Hässleholm, och  kära vännen Johanna ska tävla :) Håller tummarna för henne!
Själv sitter jag och är nervös för att jag ska hoppa lägsta klassen på klubbtävlingen som är nästa helg. Men det är ju faktiskt första tävlingen med egen häst, så då är det tillåtet att vara nervös för en LD. ;) Wish me luck!

Nä, nu måste jag jobba svenska!

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0