Rubrik?

Hej!

Får väl dra min dag lite snabbt eftersom jag måste gå och lägga mig väldigt strax, ;)
Först skola, jobbade nästan bara svenska och lite franska. Lite so smög sig också in på schemat.
Jobbar fortfarande på min tidning i svenskan, skitkul men lite halvjobbigt, eftersom jag måste hitta så mycket bilder och det är inte det enklaste (smink är det helt hopplöst att försöka hitta lämpliga bilder på, och bilder på vanliga tjejer, alltså inte fotomodeller är ännu svårare). Det slutade med att jag satt kvar och jobbade till tjugo över 4.

Sedan bar det av till stallet, hann bara rida lite grann eftersom det var hoppträning för en tränare inne i ridhuset sedan, och då kunde ju inte jag rida omkring där som en idiot. ;) Men hästen var iaf. väldigt mjuk och fin. Fick faktiskt beröm för henne av ridskoleägaren från ridksolan som är på samma anläggning, blev jätteglad!

Postar några små bilder på min underbara ponny. :) Min häst är en glá typ, ;)


Godnatt och;
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki :D<3

hahha, hon gillar att visa tungan va..? xd

2008-02-08 @ 15:51:02
URL: http://www.nikkisfoto.blogg.se
Namn: - Elin svarar

Ja, bergis den kroppsdel hon är nöjdast med ;)

2008-02-09 @ 00:15:06
URL: http://www.piggylotten.blogg.se
Namn: essie ( : <3

haha, awwe så söt hon, lite tröt och vill vissa tungan ;P

2008-02-09 @ 19:56:01

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0