OJOJOJOJ

Hej!
Idag har det minsann varit dåligt med uppdatering. Jag skyller det på skolan. Jag får inte skriva i skolan och sedan när jag kom hem från skolan var jag tvungen att sticka direkt till stallet och nu ska jag plugga igen. Johanna behöver SO:n ikväll. Shit, jag ligger risigt till. ;s

Tränade för Johanna (en annan Johanna, inte min kompis alltså) idag, gick betydligt bättre än vad det har gjort nu ett tag. Piggy tom. slappnade av idag, HURRA! :) Ställer nog upp i dressyren ändå, var ju lite tveksam innan. Haha! :)

Såhär fint matchad var min häst igår efter duschning. Med tofsar i manen och allt! :)

Tänkte visa upp de "kroppsgrejerna" jag använder. Övervägande Nivea såg jag nu, haha!

 Jag har ganska torr hårbotten och ibland kliar det jättemycket, men sedan jag började använda detta schampot har klådan helt försvunnit. Fantastiskt! :)
 Från vänster: Ansiktstvätt från Nivea Young, luktar gott och är jättedryg. SKITBRA!
Ansiktscreme från Nivea, riktigt mjuk, krämig konsistens så man får ha den på natten eftersom man blir så "fet" i hyn.
Ansiktscreme från Nivea Young, med "mattande" effekt som är jättebra under sminket. Älskar alla produkterna :)

 Brunutansol-tonad bodylotion från Nivea, som ger lite resultat för varje gång man smörjer in sig. Ganska så bra, men det tar några dagar innan man blir brunare.
Bodylotion från Nivea, skön "tjock" konsistens som är jättebra då jag har väldigt torr hud.


Nu börjar Gossip Girl strax.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0