Nu äre' handlat igen!

Hejsan!
Hemma igen! :) Skönt faktiskt, var rätt trött efter att ha varit och shoppat i typ 8 timmar. ;)
Dagen såg ut på ett ungefär såhär:

- Borgeby Kids&Friends , en affär med bara en massa snygga märkeskläder. :D Hittade inget. :(
- SWEdala Quality outlet , väldigt "snygg" affär med trevliga priser på märkeskläder. Prövade säkert 10 par jeans, inga satt helt perfekt. Och helt plötsligt var jeans i storlek 25 svintighta? Lite halvknepigt med tanke på att jag har 23 i ett par här hemma. Jaja, skyller på märket. Det var märket som hade fel storlekar. ;P
- Zoocity , ligger i Malmö. Har nästan precis öppnat. Skitstor affär (Nordens största djuraffär) med både levande djur, djurtillbehör, mat och hästsaker. Bland annat. Blev ett torrschampo till hästen (en vit häst blir väääldigt lätt gul) och två hovkratsar.
- Nova Lund, ett köpcentrum i, just det, Lund. Många roliga butiker som inte finns i Helsingborg, tex. Topshop och Bianco. Köpte en concealer (ja, den gamla vanliga från H&M, haha) och en jättefin skjorta/känning från Vila. Den är jag kär i!  Visar bild sen. :)

Nu ska jag göra en ny design till bloggen, om ni upptäcker att det är något som inte funkar som det ska, lämna en liten kommentar är ni snälla. :)

Jag återkommer,
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki :D<3

svar: hahhaha, jag trodde du menade något med att jag hade skrivit i mitt inlägg, jag bara ehhh? hahhahahahhahahahhahah XD

2008-02-20 @ 21:14:54
URL: http://www.nikkisfoto.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0