Min ponny är duktig!

JIPPIE :)
Vi gick runt hela banan felfritt! Inte särskilt snabbt, så vi fick ingen supertid, men vi var ju iaf felfria. Och det är jag ruskigt nöjd med. :D Jag älskar min ponny av hela mitt hjärta. Älskling.

Här kommer lite bilder från idag, och japp, jag har fått tillåtelse av mamma att vara med, haha! (Det blir dålig kvalité på bilderna av någon anledning)

 - Framridningen
  - Efteråt :)

Har vart dåligt med uppdatering, fast jag ursäktade mig faktiskt igår. Eller ja, varför ska jag egentligen ursäkta mig? Det är min blogg och man får välja själv om man vill läsa den eller inte, men ja. Nu lät jag så negativ så skit samma! Haha.

Och så avslutar vi med en bild på ett par skor jag inte sagt nej till:
 Skopunkten, 249kr
Fast nu blev det inte avslut, för jag hittade fler skor jag bara måste visa, alla från Skopunkten eller Din Sko.

 49(!!!!!!!!!!!!!)kr, har tittat på dem länge, men inte varit säker. Finns också i lila. Ska nog kikas in (hej, sjuttiåttonde svarta skon!)

 249kr. Väldigt fin modell, lite lagom baldning mellan sportig och söt. :)
 49kr, samma modell som ovan, men i silver. Synd att det bara är för de med extremt små fötter (barnavdelningen, strl. 31-35)

 349kr, ÅH VAD FINA! :) Helt enkelt.

 150kr. Alltså, jag tycker dessa pumpsen är lite fräcka, men jag hade aldrig köpt dem för att:
1. Jag kan inte gå i den klacken.
2. Jag stör mig lite på att klacken lutar lite utåt-bakåt eller vad man ska säga.
3. Jag har redan ett par svarta pumps.
Synd på ett par coola (och billiga) skor.


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0