Lugnt igen..

sådärja, nu är läget okej igen. Jag har hämtat mig från igår, haha. Jag blir helt hysterisk så fort något händer, minsta lilla. Men tanken på att någon har stått med typ en gren och slagit in vår ruta känns helt knäpp.

Jaja, nu sitter jag i skolan, och söker fakta efter häxor under medeltiden. Går väl sådär, haha!
Har ätit på det där goda caféet idag igen föresten, fast det blev en bulle med choklad istället. Skitgoda!
Nä, nu får jag se till att fortsätta. :) Hejdå!



Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Hanna

Vilket cafe är det ni äter på?

2008-02-07 @ 21:26:45
Namn: - Elin svarar

Hanna: Eller ja, cafe och cafe, det är mer som ett bageri fast med bord och stolar. Men Athen (tror det stavas så) är det, på lilla Bergaliden. :)

2008-02-07 @ 21:45:44
URL: http://www.piggylotten.blogg.se
Namn: Jonna

Jasså här ''skolkar'' vi , haha :D

2008-02-11 @ 21:28:39

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0