Ingen åsikt?

Hejsansvejsan :)

Har nästan precis kommit hem från stallet. Var bara där en liten runda och gick lite med henne eftersom vi tävlade igår och ska träna imorgon. Nice :)

Var först i skolan, och snart äntligen är tidningen klar! Måste jobba stenhårt denna veckan i alla ämnen om jag ska hinna nå MVG i slutet av terminen. Men det SKA GÅ. Jag MÅSTE FÅ MVG. ;) haha

Sedan kom jag hem, åt lite och sedan skulle vi till stallet tidigt, för min bror rider på ridskolan på måndagar. Fast jag var för seg, så jag hann inte med "buss-bilen" till stallet. Så jag bestämde med en kompis istället, vi gick en runda och snackade lite. Trevligt! Det får vi göra om Linn. :) <3

Sedan när jag kom hem igen så åkte jag och pappa en liten runda till Piggy. Jag borstade snabbt av henne och sedan gick vi en runda. När vi kom tillbaka till stallet sedan så stod där en ambulansbil, och jag blev väldigt nyfiken på vad som hade hänt (vem är förvånad?). Det visade sig att det var en som trillat av och landat på nacken, så hon fick åka till sjukhuset. Hoppas det gick bra.

Nu ska jag se fortsättningen på Anna Phil och sedan är det American Idol = goodi TV-kväll. ;)

Blir en liten bild från i fredags när jag tränade:

 (ja, det var meningen att jag skulle stå upp, därav den roliga sitsen)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0