En kvart - ett dåligt påhitt

Hej!
Sitter i skolan, får inte det egentligen, men här är inga lärare så jag klarar mig nog. ;) haha.
Har precis haft gympa, kul gympa iofs. men det där med att duscha och snygga till sig någorlunda på en kvart känns lite tight alltså. LITE dåligt med tid.

Ska träna för min tränare idag med hästen, hoppning denna gången. Hoppas det går bra, behöver den "självförtroende-kicken" inför tävlingen som är på söndag. Men jag är inte riktigt lika nervös som jag var förra veckan iaf. eftersom det gick bra på träningen i fredags när vi hade markarbete/hoppning.

Nu ska jag äta om fem minuter, så får väl sluta skriva nu.

Kolla min söta kompis blogg: www.nikkisfoto.blogg.se  :D

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0