det man lovat måste man hålla!

.. så nu bloggar jag igen. :) Borde egentligen lägga mig strax, en det orkar jag inte. Är det fredag så är det! :)

Ska nog gå och shoppa med tjejerna imorgon (dock inte Frida ;/ ), ska bli kul!
Behöver nya jeans. Har för tillfället bara två par, ett par mörkblåa och ett par svarta, eftersom alla andra blivit så himla korta i benen. Mina ben måste blivit väldigt långa, haha. Känner mig inte längre. ;)

Såg ett par jeans på Gina Tricot när jag gick på stan igår som jag vill ha. Samma modell som på de blåa jag har (älskar dem!) men en ljusare tvätt. Skitsnygga! Och billiga dessutom.
Ska kolla in ett par på BikBok också, såg också snygga ut. Vet inte om deras jeans passar mig dock (har aldrig prövat jeans där). För ett tag sedan när jag försökte hitta jeans var det bara Gina Tricots jeans som passade, eftersom de har storlek 23.

Kanske ska ut imorgon kväll också, hoppas det! :) Om jag får med någon kompis då, brukar vara dåligt med folk som får hänga med för sina föräldrar. Rätt tråkigt.


Aja, kanske inte bloggar så mkt imorgon, så ni vet. ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0