Det finaste av allt..

Hej! :)

Har hunnit se både ELLE-galan (den var bra den), två avsnitt av Idol 2005 och en hel del annat på datan sedan jag bloggade sist. Och trycka i mig en massa onyttigheter också förstås. Men perfekt ju. Riktigt perfekt.

Föresten, skulle ju visa en sådan där ELLE-sak sa jag ju. Här kommer den:

Har ni också fått hem den här broschyren på posten?



Det finaste med den är baksidan, erbjudandet:



ELLE, here I come :) Min prenumeration på VeckoRevyn går snart ut (snyft!) och då behöver jag någon annan modetidning att läsa. Om man nu kan kalla VR för modetidnng. Nä, det kan man nog inte föresten.
Men innan, när Ebba von Sydow hade den, då var det minsann en modetidning. Då ÄLSKADE jag den, verkligen ÄLSKADE tidningen. Sen slutade hon och hela tidningen blev allmänt tråkig.

Nä, nu måste jag tyvärr sluta blogga, för min mamma har satt upp en himla tråkig regel om att jag bara får sitta vid datorn till klockan 12. Oops, 8 minuter över. Godnatt!

Ha det bra!
Elin

klockan är 00.08 (ja, numera får jag sätta upp tiden i själva inlägget eftersom blogg.se har bestämt sig för att göra skit för mig genom att sätta upp fel tid)

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0