Dålig uppdatering - ja! Mycket tid - nej!

Alltså, jag är ledsen för vääääldigt dålig uppdatering. Men jag har så himla mycket plugg alltså, och det är inte slut än. Bara idag måste jag göra färdigt matten, nästan göra franskan klar och skriva om islam. Och då är det egentligen väldigt lite mot vad jag har haft innan nu i veckan. Fick t.o.m skippa stallet igår för plugget, på Alla hjärtans dag och allt. Menmen, nu slutar jag skriva om eländet.

Ska träna idag med lilla hästen, hoppas det går bra. Det gick ju kasst i tisdags men det gick bättre när jag red själv i onsdags så jag hoppas det håller i sig. Och även om det inte gör det är det ju inte hela världen. Säger jag nu iaf.

Dags kläder består av mammas extremt stora (för mig iaf) gröna munktröja, med nya jeansen och bruna stövlar till det.
Frös så mycket i  morse så jag kände att jag behövde något varmt och skönt på mig.
Jag fryser hela tiden, verkligen hela tiden. Det spelar ingen roll om jag så har på mig 4 linnen och tröja utanpå det, jag kan frysa ändå. Helt sjukt. Fryser dock inte precis just nu, men gjorde för en stund sedan. Skulle behöva lite te känner jag.



Vi hade precis brandalarm i skolan, tydligen var det inte riktigt utan det var några killar som med vilje satt igång det. Känns rätt olönt, eftersom alla får gå ut och ställa sig i kylan helt i onödan.

Jaja, nu tror jag att jag får sluta. Men jag kan inte lova särskilt mycket uppdatering till helgen heller, men till sportlovet ska det bli ändring. ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0