Dagens första..

Hejhej!
Var uppe tidigt idag, klockan halv åtta faktiskt! :) Fast okej, det fanns ju en orsak, vi skulle släppa ut hästarna i stallet. Inte en chans att jag hade gått upp så tidigt annars! Haha.

Nu har jag ätit frukost och pluggat lite, så nu tyckte jag faktiskt att jag gjort mig förtjänt av en blogg-paus.
Senare idag ska jag upp till stallet igen och ta in hästarna (ja, vi fick båda delarna denna helgen, annars brukar vi skifta mellan familjerna som är med i vår lilla "grupp") och sedan ska jag rida. Har inte bestämt för vad jag ska göra än, men det lutar nog åt lite markarbete (bommar på marken) som är jättebra när man vill bygga muskler. Och DET behöver min pålle! ;)

Måste fixa min bloggdesign också, någon som vet hur man gör när man vill få sin header "ovanför" ramen, så att den binds ihop med bakgrunden liksom? Lite dåligt förklarat kanske, men jag hoppas ni förstår ändå.

image129

Lindsay när hon är som bäst. Och sötast! Vad har hänt med henne egentligen?

Jag återkommer, nu ska jag till stallet.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0