Anna Phil

Hej!
Nu sitter jag (iklädd mysställ och ansiktsmask) och ser på Anna Phil, eller ja, just nu är det ju paus. Ska posta en dagens outfit senare, om jag hinner, men det gör jag nog. Måste skriva färdigt so:n också, riktigt riktigt tråkigt!
Speciellt eftersom det strular lite inom vårt grupparbete, min ena kompis är i Egypten och kan inte jobba därifrån eftersom hon glömt sina grejer hemma. Typiskt henne! :) Haha.

Sedan är det Americal Idol! Jag älskar måndagar; sovmorgon, soft dag i skolan, "mysdag" i stallet och bra TV på kvällen. Nice!
Och en extra bra sak just idag var att jag fick reda på mitt betyg i svenskan som jag lämnade in för ett tag sedan; MVG! :) Känns bra eftersom jag jobbade hårt med den.
Nu ska jag bara försöka sätta MVG i franskan också, det MÅSTE gå! Haha. Har jobbat med detta steget (ja, på min skola jobbar vi i steg. Tänk er en "trappa" med uppgifter på varje trappsteg liksom) sedan vi började terminen, det är ju hemskt! Men jag har tappat orken för franska. Skittråkigt.

Smakprov från min tidning. :) Bilder är från olika hemsidor men all text och layout har jag gjort själv:


Nä, nu måste jag försöka sätta igång med min so innan jag missar allt på Anna Phil.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Beelzeboss

Ojoj då ;P
Kissekatten har klor

2008-02-25 @ 20:47:41
URL: http://satan.blogg.se
Namn: Beelzeboss

oj då! Då ska jag inte bråka med dig, som e så farlig.
Men du kanske kan hjälpa mig lite? Hur får man en bild högst upp på bloggen istället för en text?

2008-02-25 @ 21:05:26
URL: http://satan.blogg.se
Namn: Beelzeboss

Bifogar min Header del längst ner.
Och vad jag tycker om hästar? Med tanke på att jag är en hetero-kille så måste jag nog säga: Jag tycker inte om hästar, inte ens med bearniese-sås!

#header {
background: #000000;
margin: 0px;
padding: 10px 0px 40px;
height: 90px;
text-align: left;
border: #000000;
}

2008-02-25 @ 21:50:00
URL: http://satan.blogg.se
Namn: Beelzeboss

Bögigt med hästar? Ja väldigt! Dom är ju nära släktingar till enhörningar som har rosa blod!

2008-02-25 @ 22:15:29
URL: http://satan.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0