Snabbis!

Hejhej!
Titta.. mindre än ett dygn sedan jag bloggade sist.
:D Gud, vad jag är duktig. Sen att jag inte har något att blogga om är ju en annan femma. ;)
Tränade för Johanna idag, bad om att få träna på halter och galoppfattningar nu inför dressyrtävlingen som kommer snart, så det gjorde vi. Och det gick riktigt bra! :) Piggy gick inte helt stadigt i form hela tiden, det gör hon inte när det blir för många moment på samma gång, men när hon väl sökte sig neråt så gick hon riktigt fint! :) Härligt!
Se där, nu blev det ju lite ändå. ;)


Gammal bild.

Nä, nu ska jag läsa andras bloggar, tänkte förlora mig i modebloggsvärlden en stund. ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0