Plattång?

Jag ska köpa en plattång. Jag måste!
I och med att jag inte kan ha sotigt smink (jag ser ut som en hålögd pundare) + det faktum att min hår är kryyyyyylligt, så ser jag ut att vara ungefär 10 år. Jippie. Jaja, ngn som har tips på en bra plattång?


En rosa hade inte varit fel!



Föresten så sov jag hos Alex till idag, en skitgullig tjej i stallet. Vi hyrde film och krängde godis. Mypys på det! :D

Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: Sofia K

Har tyvärr inga tips alls där, plattar aldrig håret :P

2008-08-23 @ 23:47:05
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Namn: Hanna

Jaghar en plattång som funkar bra, men hur bra den funkar med ditt hår vet jag inte. Vill du kan du komma hit och prova den.. Plus, jag tror att alla kan ha sotigt smink om man bara gör det på rätt sätt. Hoppas du haft en trevlig helg! kram

2008-08-24 @ 16:24:36

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0