Paulina..

Hejhej! :)
Det blev ingen bio igår, vi kunde inte reservera platser genom internet, och när vi kom var alla platser slut, så vi bowlade istället. Jag är ingen stjärna på bowling om vi säger så, så som vanligt kom jag sist. Menmen. ;) Blev kul ändå, tack Jossan, Corre och Fredrick!


Modette


Föresten.. Ingen har väl missat de här bilderna från Modette? De har väl i stort sett synts på alla modebloggar. Men det jag tänker komma till är modellen. Hon gjorde ju ett reportage i Sofis mode också, och jag kan inte säga annat än att hon är grymt cool. Inte modellsnygg, men cool. Och jag hade också velat passa i sotigt smink, men det gör jag inte. Jag har mer likheter med en pundare.  Ja, det var väl bara det.


Sofis Mode

Ha det bra!
Elin


 

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0