Onsdagskvällar.

Jag älskar onsdagskvällar
från och med nu!

Jag blev supersjuk
igår, alltså riktigt sjuk. Varje gång jag svalde så kändes det som att jag skulle spy och jag svettades och frös om vartannat. Men redan idag känner jag mig mycket bättre så jag var faktiskt till och med och skrittade en liten runda med Piggy (som har flyttat hem till vanliga stallet igen).

Men jo, det jag skulle komma till
var att onsdagskvällar är riktigt bra tv-kvällar. Först två avsnitt Project Runway, sen ett avsnitt Paradise Hotel och sist men INTE minst två avsnitt Sex and the city.
JAG ÄLSKAR DET! Första gången jag såg ett SATC-avsnitt var häromdagen, men jag är redan fast. Feel good-känsla på hög nivå. Perfekt när man är sjuk. Får väl fråga snällt om jag kan få låna kussens box.



Jaja, nu måste jag sova.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0