Nya skoooor ..

Hejhej :)
Var på Väla idag
med mamma och brorsan, trots att jag kände mig lite hängig. Stack iväg själv en liten stund och gick rätt bort till DinSko för att handla ett par nya pumps då jag SOOORGLIGT nog var tvungen att slänga mina gamla favoriter pga. att HELA klacken på båda skorna var helt förstörda (kullersten på festivalen, ajajaj).
Egentligen skulle inte jag ha fler skor tyckte mamma, hon tycker att jag redan har alldeles för många som jag inte använder så ofta som jag borde, men jag kunde inte hålla mig. De var ju så fina. Har tittat på dem många gånger och nu stod de där på rea och allt, och de var t.o.m. (nästan) min storlek. :)
Så det blev alltså ett par nya pumps, och jag har redan fotat dem så jag lovar att ni ska få se bilderna på dem så fort jag lagt in till datan. Jag älskar dem. :)
Gick in på Esprit sedan också, där det blev två toppar och en kjol. :)


Nu ska jag se på TV.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0