Krok på bilen!

Hejhej!
Jag är på riktigt bra humör, för
vi har äntligen satt krok på bilen! :) För att kunna köra en hästtransport måste man ha en krok där bak och det har vi haft på vår bil, men så nu äntligen har vi satt på den. Så nu ska bara mamma och pappa träna på att köra med transport också, sen är det tävlinagr som gäller! :) Wie!
Föresten så har jag glömt att berätta en sak. Jag vann för ett tag sedan en tävling. Och inte vilken tävling som helst, utan en speciell tävling.
I Falsterbo detta året gick jag och världens goaste tjej Josefin runt och fyllde i alla tävlingslappar vi hittade. Liksom "skit samma, vi vinner ändå inte". Så vi fyllde i en lapp där man kunde vinna en träningsdag hos en känd ryttare, så jag valde Elin Jeppson och Josefin Jens Fredricsson. Och SÅ VANN VI! :D Båda två, så himla sjukt! Hoppas bara att vi hinner fixa allting tills dess, att mamma/pappa lärt sig köra osv. JAG VILL JAG VILL JAG VILL! 27 oktober, I can't wait.


Inte vår bil. Bild från google.


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Junitjej

Snygg blogg!

2008-08-28 @ 21:49:00
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0