Falsterbo-shoppat!

Hejhej!
Jag är hemma nu
. Åkte direkt från där jag sov till stallet, och sedan åkte jag hem. Så nu har jag ätit och duschat och så. Får väl se vad jag hittar på. ;)
Jag har ju glömt att visa vad jag köpte i Falsterbo! :) Lite sent att komma med det nu kanske, men bättre sent än aldrig! ;)

 
Boxskylt. :) 150:-
 
Stövelväska ( som dragkedjan redan är i sönder på) 200:-
 
Bakbenskydd. 149:-
 
Superfint svart schabrak. 250:-
 
Blått schabrak med brodyr. 299:-

 
Handlade lite andra saker också, men detta är väl de "viktigaste" sakerna.  ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki

köpte också box skylt, haha i röd.. xd men alex har mkt röda grejjer, så d fick bli ngt annorlunda än vad många i stallet har. desutom kan man spegla sej i den, haha. inte för att jag gör d direkt, men jaja. :P<3 ily.

2008-08-15 @ 15:47:45
URL: http://nikkihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0