Elin - ridlärare

Hejhej! :)
Sitter här nu
och kände mig tvungen att blogga, blev nästan lite tvångstanke. Jag MÅSTE blogga en gång om dagen. Läskigt.
I alla fall så har det inte hänt så mycket intressant att skriva om, men min dag har i alla fall sett ut såhär:

1. Gå upp, äta frukost, bädda
2. Städa garderoben (jepp, en ordentlig rensing behövdes)
3. Städa mitt rum
4. Äta
5. Åka till stallet och instruera (skälla på) Anton när han red Piggy
6. Komma hem och äta godis.


Min bror och världens sötaste Piggy.


Rätt soft dag, även om jag gärna hade träffat någon kompis nu på kvällen. Men de flesta av mina kompisar bor på tok för långt bort. Det är nackdelen med privatskolor, folk kommer från alla möjliga ställen.

Nu blev jag sugen på pizza, hoppas vi har lite rester i kylen.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0