A moment like this ..

Hejhej :)
Snabbgenomgång:
- Festivalen torsdag och fredag: Hade riktigt, riktigt roligt båda dagarna och jag längtar redan till nästa år. :)
- Jobb på lördagen: Jag och Josefin jobbade som sagt som "servitriser" på en fest hos mina kusiners grannar, och det gick faktiskt rätt bra, även om det tog lite längre tid än jag hade väntat mig. Men tjänade ju lite money. ;)
- Kalas hos mammas moster: Mammas moster och hennes sambo fyllde båda 70år detta året så detta firades med stort kalas. De avslöjade också att dem nu efter jättemånga år tillsammans som ogifta äntligen gift sig! :) Härligt. Stack efter några timmar iväg till "discot" som Eskilscupen anordnade. Var där med Jossan, Corre, Essie, Moa, Sofia + några som Essie kände. Ganska så roligt, men Ekebo är ju grymt mycket bättre. :)

Om ni nu inte orkade läsa allt, kan ni ju ta och lyssna ( med betoning, bara lyssna) på det här istället:

 
Dancing in the dark - remix

A moment like this - remix



Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: nadine

Tack så väldigt mycket för din kommentar :D

Jag skulle gärna festa i Ekebo (hört att det är väldigt kul)

Älskar dessa två låtar oxå :D

2008-08-05 @ 16:16:20
URL: http://nadde.devote.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0