Tjenixen!

Hejsan! :)
Söndag idag alltså, känns faktiskt inte riktigt så ångest-laddat som vanligt. Tror det beror på att jag inte har behövt tänka ett skit på skolan i helgen. Jätteskönt! :)

Ska rida ut med Karro och Gambler senare, vid klockan 2. Blir nog kul som alltid. :) Dock är det inte alls så fint väder som igår, så det blir nog lite kallare kanske. Får plocka på mig mer kläder. ;)

image385
Galningen Gambler. :)


Nä, nu ska jag läsa lite bloggar, tjingeling!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: ottie

helgen har varit super, men jag måste erkänna att det känns lite tungt att behöva gå upp vid halv sju imorgon!

2008-04-13 @ 17:42:22
URL: http://rekis.tjejsajten.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0