Shopping.. typ.

Jag och mamma var ute en sväng på Familia i Hyllinge innan idag, för att leta skor till mig. Är ute efter ett par skor som inte är för varma men som jag ändå kan ha "vanliga" (alltså inte nylon) strumpor i, typ tygskor.
Hittade ett par på Skopunkten, men mamma var väl inte överförtjust i dem, så de får vänta. ;) Dock hittade vi ett par på Lindex (!) som var himla fina. Men problemet var bara färgen, brons-silvriga.. låter konstigt men ja. ;) Men var inte helt hundra på dem, så några sådana blev det inte.
Men åkte senare hem till kussarna, min kusin ska ut och resa och vi fick ju säga hejdå, och hon hade hittat ett par SKITSNYGGA låga Converse-look a likes för 80spänn på ICA Maxi. Jag ska till Maxi! :P

Annat vi fick med oss hem:

 
Två par ridhanskar. Ett par vita till tävling och ett par svarta till vardags. Det bästa? Priset, 50kr/st.


Vitt, glansigt överkast. Åh, det kommer bli så fint i mitt rum! :)


Taklampa. Minns den förra lampan? Detta är en likadan, fast i takmodell. :)


Perfektion. Denna ramen har allt; färgerna, mönstret, den gammeldags stilen osv osv. UNDERBAR!



Tre par linnen från kusinen/mostern. Ser lite halvpösiga ut på bild, men är fina på! :)
Speciellt det vita, kommer bli så himla fint till sommaren!


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0