Nya möbler..

Hejhej!
Blev lite knapert med uppdatering både idag och igår, för det blev aldrig att jag bloggade hemma hos Karro. Vi hade iaf. väldigt kul, såg på film, åt tacos och lite så. :) Mys!

Idag har jag först varit och handlat på Ikea, det blev ett "smink-bord" och en byrå. :) Ska visa bild så fort jag fått upp dem. :) Köpte också en sänglampa och gardinstänger.. rummet kommer bli så fint! :D Längtar tills det är färdigt. :)
Efter att vi varit på Ikea åkte vi till Hööks för att köpa nya gummiband till mina stigbyglar, de försvann i skogen igår. ;) När jag kom in på Hööks, hängde den bara där; den perfekta grimman till Piggys nya täcke, för bara 30kr. :D Glömde ta bild, men jag lovar att det kommer.


Nu kommer täcket att kunna matchas.


Sedan handlade vi på Maxi och äntligen fanns tygskorna i strl. 38 så jag haffade dem direkt! Blev så himla glad, äntligen rätt storlek!


Snygg-snygga skor. :D


Nu har jag precis kommit hem från stallet, har ridit, putsat saker och duschat Piggy, så nu är hon vit. :) Jag är skitnervös inför imorgon, önska mig lycka till!

Blev visst ett långt inlägg nu, men jag ska blogga (med kortare inlägg) sedan. :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Hanna

Det ska bli kul att se ditt nya rum, borjar det bli fardigt? Hoppas ni far det trevligt pa alla slaktkalas utan mig, haha.

2008-04-28 @ 20:00:08

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0