Min häst är en mördare..

.. och det stämmer faktiskt.
Nästan.

Idag när jag var ute och betade Piggy utanför stallet kom stallkatten springande fram till mig och ville att jag skulle klappa honom. Så jag stod och klappade honom en stund och sedan fick jag gå några steg för att hänga med Piggy under tiden hon käkade gräs. Och då följde Bill (katten) efter mig och strök sig mot mitt ben, och helt plötsligt stryker Piggy öronen bakåt och HUGGER efter honom. Jag vet inte om hon fick tag men jag blev så förbannad att jag bara skrek på henne! Sedan fullständigt DROG jag henne med mig in i stallet och där fick hon stå och skämmas under tiden som jag fångade in Bill.

Jävla häst, stackars Bill blev ju livrädd! Inte konstigt att han är rädd för hästarna i stallet, när de ser honom som mat! Stackars lilla Bill. :(
Men undersökte honom sedan och jag hittade inget, så vi får hoppas det inte blir något "blåmärke" eller så.

image354


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0