Länge sedan..

Hejhej!
Nu funkar det igen.. som ni har märkt har jag inte varit särskilt aktiv, men det beror faktiskt på att det inte har funkat. Men nu har jag en hel del saker på G, tex. dagens och shopping. :)

Idag var det skola, helt OK faktiskt. Redde ut en del saker med kompisarna som jag har gått och funderat på länge. Jag älskar känslan man har i kroppen efter att man gjort något som man gått och dragit på. Härligt! ;)

Först ringde mamma mig i skolan och sa att hon hade hittat de där fina Converse-look a likesen för 80kr nu, och ville veta vilken storlek jag skulle ha. Jag sa 37, eftersom min kusins som var i storlek 38 kändes lite förstora. Men icke, 37:orna är lite på gränsen, men det spelar ingen roll. Jag ska ha dem aif, för 38 fanns inte kvar.
Sedan hämtade mamma mig på skolan och vi åkte ut på Väla och shoppade, både till mitt rum och mig själv. Ni får se bilder i ett senare inlägg. :) Men jag kan lova er att jag är nöjd!

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0