Jag är en talang..

.. eller inte. Visst får jag ibland höra att jag sjunger bra när jag sjunger karaoke, men när man sitter och hör på dem som sjunger i Talang 2008, som den blinda tjejen, känner jag mig verkligen dålig. Haha.

Annars har jag inte så mycket vettigt att säga just nu. Eller jo föresten, nu ska ni få ännu mer om hästar, haha! That's my life! :)
Träningen gick superbra, min tränare Johanna hade gjort en banskiss som såg ut ungefär såhär:

image339


Så var det meningen att vi skulle räkna antal galoppsprång mellan hinderna, högt för att min tränare skulle uppfatta att vi kunde räkna, eller hur man nu ska säga. ;)
Hinderna var inte så höga, men det var super som gymnastik för hästarna. De blev supermjuka i kroppen av den här övningen.
I slutet flyttade vi de yttersta hinderna en bit ut och så höjde vi dem till ungefär 95cm, gick skitbra. DUKTIG HÄST! :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Essie :D <3

det är roligt när det går bra (:

2008-04-04 @ 22:13:36
URL: http://essies.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0