Hemma igen..

Hejhej!
Nu har jag äntligen kommit hem! :) Eller ja, jag har varit hemma i ungefär två timmar, men jag har inte haft möjlighet att blogga förrän nu.

Red ju som sagt ut med Karro idag, Alexandra och Anton hängde på också. Anton red dock bara en liten bit eftersom den hästen han red var nyvaccinerad, och då får de bara ta det lugnt. Det kan man väl kanske inte påstå att vi andra tre gjorde, jisses vilket drag det var i vår runda idag! :) Okej, Karro var tramsig och envisades med att rida dressyr på Gambler ute i skogen, men jag och Alex hade kul iaf. :)

Men ibland är min häst riktigt dum alltså, om vi rider på led och hon inte får vara först drar hon upp huvudet så jag inte har någon kontakt alls med hennes mun och sedan bara går hon. Det resulterade i en del taggbuskar, ett slag mot ett picknickbord (stavning?) och en hel del frustration från min sida. Menmen, hon är världens bästa ändå! :)

Nu ska jag lyssna på nyheterna, om Engla-försvinnandet.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0