Gårdagens outfit..

.. kommer tyvärr inte nu. Jag sitter på fel data så jag kan inte lägga in bilder :(
Men jag ska försöka hinna lägga in imorgon. I ord kan jag beskriva den såhär:

- Lila tunika


- Svarta tights


- Dessa skorna:



- Dessa smyckena


Men jag kände mig långt ifrån så fin som förra gången, och då kände jag min ändå inte perfekt. Den här gången kände jag mig mest sunkig alltså. :S Och jag hade sjukt ont i fötterna, precis som Karro. När vi skulle gå därifrån hade vi båda så ont i fötterna att vi knappt kunde gå, jag misstänker att folk trodde att vi var fulla eller något, eftersom vi stapplande omkring i våra klackar. Jaja, nu vet jag vad jag ska tänka på till nästa gång (läs nedan).

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0