Don't look back in anger.

Jag älskar den här sortens musik, myyyysigt! :) Vad är din musikstil? :)

 
Lemon tree - Fool's garden

 
Total eclipse of the heart - Bonnie Tyler
Yeah, Singstar-favoriten! :D


Don't look back in anger - Oasis

 
Forever young - Aplhaville


Jag lyssnar alltså på ganska så "gammal" musik, 80-90tal tror jag det är. ;) Passar ju perfa, Ekebo-temat imorgon är 80-90tal. Får väl hoppas de kör dessa låtarna då. Haha, nä, de är rätt svåra att dansa till måste jag faktiskt säga. Hemma går det ju bra men på Ekebo, nja, jag vet inte! ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Rebecca

Svar: Haha, jaha du menade så :)
Men det där med bloggträffen, jag trodde att den skulle vara i Malmö men den ska tydligen vara i Köpenhamn, haha, och jag vet att jag inte får åka dit själv. Lite synd, men.. :/

2008-04-04 @ 22:47:03
URL: http://hotelsong.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0