Det funkar!

Yes, nu funkar blogg.se igen. Vet inte hur länge jag har suttit och försökt komma in utan resultat, tills jag insåg att det inte funkade för någon. Blogg.se skulle ju byta sevrar, men det verkar som att det inte gick riktigt som det skulle.
Även om det faktiskt har varit helt okej med en bloggpaus, har så himla mycket i skolan just nu så det kändes som att jag inte riktigt hann med både plugg och blogg.se.

Det kommer inte bli så många inlägg som under lovet, långt ifrån, men iaf. en 3-4 hoppas jag. :) Hoppas det är ok! ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar (alla har väl uppdaterat nu ;) ) och sedan ska jag gå och lägga mig. Det är ju skola imorgon. :( Har lite att bjuda på, men det får bli imorgon.

Har föresten sjukt ont i munnen, var hos tandläkaren idag och min tandläkare är.. ja.. lite hårdhänt.
Men något positivt iaf, tandställningen åker av någon gång under sommaren! :) Hurra!



Ha det bra!
Elin

bild från google.

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0