Trötter

Herregud vad jag va trött igårkväll. Kom hem från stallet, åt, och sen storknade jag klockan 10 efter att ha kollat på Lie to me. Jag brukar ALDRIG somna innan halv tolv, och definitvt inte gå och lägga mig självmant innan 11.
Sen upp imorse då klockan 6, hade morgonfodringen i stallet. Va väl hemma vid 9 igen tror jag, och då somnade jag igen. Sen vaknade jag inte förrän 1. Herregud. Jag är nog sjuk eller något, för det är inte normalt att sova så mycket.



Gick ut och la mig i hammocken innan, men solen från imorse va puts väck, heeeelt försvunnen. Sorgligt. Jag som hade tänkt satsa på pepparkaka. Men varmt va det iaf, och hur det är här inne ska vi inte snacka om. DET om något är sorgligt, jag avlider snart av värmeslag.

Nej, det va nog banne mig skönare där ute. På med solglasögonen, så slipper folk se mitt osminkade nylle också.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0