Liseberg!

TADAA! Jag är här! Och jag är s-j-u-k-t trött! Ack ack.. Kom hem vid 1, och fick ändå gå upp vid 8, eftersom vi skulle ha städdag i stallet. Tyckte grymt synd om mig själv.
Iaf så va det skitkul igår! :) Lite segt i början kanske, iom. köerna var så in i himmelens långa! Men på kvällen blidde det ju finemang, eller vad SÄGER NI Sanni, Johanna (speeeeeciellt du Johanna, speciellt du) och Emelie?
Vi blev ett gäng på tio stycken som "höll ihop" under dagen, vissa mer eller mindre omtyckta av mig. Nämner inga namn :)
Hela bunny-ligan (täckte över mitt face, då jag inte får vara med på bilder på internet):


Hanna, Emelie, Johanna, Emmie, Sanni, Ida, Louise, Anna, jag, Emily


Tack för dagen tjejer, ni är bäst!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Elli

Men du e ju redan med på andra bilder :P<3

haha<3

2009-05-17 @ 19:41:19
Namn: annett

det låter himla skoj med liseberg! kul att ni hade en bra kväll/dag:)

2009-05-17 @ 21:34:52
URL: http://enannanvardag.blogg.se/
Namn: sanni

JAFAN ATT DET VA KUL :D:D<3<3

måste göras om ? <3

2009-05-18 @ 08:12:15
Namn: ida

BILDAGBOKEN E INTERNET LOPPAN! vrf får du nt va med på bildr? ;o aja. SKITKUL. älskar (de flesta) av er! ;) <32

2009-05-21 @ 20:30:30
URL: http://jageintesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0