DUUUUUKTIG LOTTELOTT!

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA PONNYSKRUTT!
Jag hade räknat fel på tiden, så famridningen blev lite lång, men fick hjälp av Jeanette sen, så det gick bra iaf. :) Hon sa åt mig att jag måste våga släppa kontrollen och låta Piggy galoppera framåt, och det gör faktiskt ganska stor skillnad.
Men i alla fall så gick vi felfritt och slutade på en delad tredje-placering!
Blev först inkallad som fyra, och fick också en röd rosett på prisutdelningen. Men sen när vi kollade resultatlistorna hade jag samma tid som trean, så då fick jag byta till en gul rosett, haha! Tyvärr hade vi tagit alla bilder med den röda rosetten i tränset, men det stämmer alltså inte. ;)

 På framridningen.
 Efteråt.
 Nya rosetten, haha! Tredje plats! :)

Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: Den där Ida

Sv: Tack <3



Grattis till tredjeplatsen!

2009-05-24 @ 19:10:30
URL: http://kermiit.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0