Dålig stil asså, jaminsann

Tjohej! :)
Blivit vääääääldigt dåligt med bloggning nu under helgen alltså.
Blir så ibland.
Både lördagen och söndagen va jättecp och stressiga, men nu blir det ett snabbt inlägg iaf.
I lördags hade jag tänkt att jag skulle gå på Jonnas konfirmation, men tyvärr körde det ihp sig i stallet, och mamma ville inte hjälpa mig för vi var ovänner, så det sket sig. Jättetråkigt. Det är en nackdel med att ha häst, att man alltid är bunden.
Sen på kvällen så grillade jag och några kompisar på stranden, mysigt värre. Va väl hemma vid halv 1 eller nåt.
Och igår då så blev de först stallet och sen på kvällen gick jag och Johan på bio. Kollade på 17 again med Zac Efron. :)

Idag har det bara varit skola, gympa och så. Nu ska jag gå ner där nere och fika med familjen, för min bror Anton fyller år idag. Han fick sina presenter i morse. Av mig fick han två playstation-spel, som han sitter och nördar nu. Haha! De verkar ju uppskattade i alla fall!
Sen ikväll ska jag hem till Jossan och kolla film, så nu har vi köpt godis och sånt, haha! Vi ska se Notting Hill, sån sak till engelskan i skolan.


Min favoritfilm.

Bloggar kanske sen, men bara kanske.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0