Tomhet..

Allmänt megaseg dag idag. Inte hänt något speciellt förutom att jag va i stallet då, vilket i sig inte heller är så speciellt.
Nu har jag ett allvarligt snack med en kompis.. nödvändigt för att rensa luften, men ändå så jäkla jobbigt. Jag klarar inte av att en kompis är påväg att försvinna från mig, känner mig så himla hjälplös utan vänner vid min sida. Det har hänt för många gånger, och jag har lärt mig att känna igen de första tecknena. Därför jag ofta är den som tar tag i det först. Vilket också sänker min självkänsla. Då känns det som att det bara är jag som bryr mig, att det är skitsamma från den andras sida. Jag kan verka tuff och självsäker utåt, men de som verkligen känner mig vet att jag inte är sån.

Nu ska jag sluta pladdra om onödigt tjafs som ingen kommer att läsa och gå och lägga mig. Godnatt!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0