Härlig dag!

Sjukt jäkla mysig dag idag! Först upp vid 8, sen skola. Hade bara en lektion, gympa, sen slutade vi halv tolv. Så stack hem och bytade om, då jag va såå smart imorse att jag tog på mig jeans och tjocketröja, och sen stack jag till Jonna och solade. Vi låg och stekte i 4 och en halv timme, så har banne mig fått lite färg! Haha! Har iaf en ordentlig rand på ryggen!
Sen stallet med bror min. Han red och jag fick göra skitjobbet, mocka och annat! Men mysigt ändå ju.

Jag måste verkligen köpa en ny bikini också, har bara en nu, och den är på tok för liten. Tur att det bara va Jonna som såg mig i den, haha! Gina och H&M har många fina, men alla köper bikinis där, och tråkigt att ha samma som alla andra kanske. Jaja, vi får väl se! :)


Marina bikinis är så fint! Men vill nog ha en blommig också. beslutsångest. Eller så köper jag flera, höhö!


Nu ska jag hjälpa en gammal klasskompis med hennes blogg, får väl se hur det går.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0