Virrig i päran!

Hehehehhee, som det kan bli! :o Jag skulle visst gått på gudstjänst med konfan idag, men det glömde jag totalt. Det började klockan 11, och halv 12 såg jag att Emmie skickat sms om jag skulle dit. Hade jag inte fått sms av henne hade jag inte ens tänkt på det. Som det kan bli. Aja, får väl gå en annan gång då :)
Snart konfirmation! Har suttit hela morgonen och pillat ihop inbjudningskort jag skulle skicka till släkten, blev faktiskt ganska så nöjd. Köpte dekorationsblommor på Panduro, och så klistrade jag på dem + fjärilar jag gjort i papper på vita små kort. Sött!



Ska snart på läger i Arild med konfan. Där finns inga datorer, så det blir ingen bloggning. Sorry!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0