Kött!

Vet ni? :o Det slutade med att jag bestämde mig för att äta kött igen, så nu har jag faktiskt ätit kött-pizza igen, denna gången med salami och skinka på. Jag är helt chockad över mig själv, innan var jag så sjuttsingens äcklad bara av att se kött. Men fortsätter äta veg i skolan tills terminen är slut, onödigt att börja ändra med sånt nu.

Och så till något helt annat. Var ju som sagt ute och sprang igår, det slutade med att jag drog med pappa ut. :) Sprang väl en 4km eller något sånt, faktiskt ganska skönt. Jag brukar avsky att springa. Ska försöka öka rundans längd varenda gång, så jag får upp konditionen lite :) Man känner sig iaf väldigt duktig när man rört lite på sig.


Haha, söt bild!


Nu ska jag sova, godnatt godnatt!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Leia

Tack. =)





Är allt bra?

Kram

2009-04-04 @ 15:20:32
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0