Tisdag

Hejhej! :) Inte haft tid att blogga innan idag, sorry!
Först skola idag dåja,  och tar alltid femman till skolan. Den går 07.44 och 07.39 får jag sms av Jonna att bussen redan gått, vilket gjorde att jag fick springa typ en kilometer bort till treans hållplats iställert, vilket gjorde att jag kom försent. Sen visar det sig att Jonna hade hoppat på FEL buss, så egentligen hade jag kunnat stå kvar på hållplatsen och tagit den vi brukar ta. Jäkla Jonna, haha! 

Vi slutade redan halv 12  idag eftersom vi hade halv hemstudiedag. Sen iväg till Väla med Jonna, köpte ett par steeeeeenfräna solglasögon (har jag nämnt dem innan måntro?), som ni ska få se bild på när jag sitter på rätt data. Sitter på pappas nu. De är helt fruktansvärt fula, men de är skitcoola, så köpte dem i alla fall, hehe.

Sen på vägen hem satt vi då på Knutan och väntade på bussen, och då kom det fram ett fyllo som började snacka med oss. Helt sjuk i huvudet, men rätt rolig. Sen när han ska gå avslutar han med:
(vänd till mig): - I loooooove your beautiful make up!
(vänder sig mot Jonna) - And you gonna need some!


HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, det var så jäkla taskigt, men vi blev så överrumplade att vi bara började fnissa och sen gick han. Herregud, vilket cpfyllo :|

Sen hem och fika, och sen åkte jag till stallet. Tränade för min tränare idag och Lotten va jättejättefin! Vi tränade förvänd galopp och hon gick verkligen som en klocka. Min lilla älskling! :')

Nu ska jag skriva en uppsats om en konstnär och hans verk. Tror jag ska skriva om Anders Zorn, får se hur mycket fakta jag kan få fram om honom bara. Annars blir det jobbigt, hehe.

Bloggar kanske senare igen, annars får ni ha det så bra!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0