Kompisar

Hej! :)
Iom. jag är så dålig på att blogga
, då jag inte har något viktigt att skriva kan ni ju kolla in mina kompisars bloggar:

www.essiemansson.blogg.se
www.jageintesomdu.blogg.se
www.jonnaaaaa.blogg.se
www.nikkihansson.blogg.se
www.fliipps.blogg.se
www.eemeliebeergman.blogg.se
www.elliiinoors.blogg.se
www.moaochsofia.blogspot.com


Tjejer, säg till om jag missat någon av er!
Nu ska jag ut med Jonna, va i stallet innan idag. Ha det så bra, bloggar kanske ikväll.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Elli

Min glömde du! haha<3

elliiinoors.blogg.se

2009-04-26 @ 19:18:11
Namn: moa

du glömde mig och sofia för sjutton gubbar! haha, moaochsofia.blogspot.com



<33

2009-04-27 @ 17:47:28

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0