Mediakonfirmation!

Vet ni vad jag glömde säga igår?! Låg minsann ett litet kuvert adresserat till mig igår, och där låg svaret att jag kom in på media-konfirmationen! :D Jag är superglad just nu.
Jag är väl egentligen inte jätteintresserad av det här med Gud och religioner osv. men jag tycker att det hör till att konfirmera sig och då jag inte är så intresserad av att bara sitta och analysera livet verkar ju det här med "media-inriktning" passa mycket bättre, då jag gillar foto, text, drama m.m. Så det ska nog bli bra! Fick reda på att det är tre supergulliga tjejer från paralellklassen som också ska gå på samma som jag, så det blir kul! :) Men hoppas på nytt trevligt folk också såklart. ;)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0