Konfa!

Hejhej! :)
Inte hänt särskilt mycket idag..
först var det skola då. Beep-test på idrotten, och jag har SÄMST kondiition alltså. 5 nivåer klarade jag. Inte såååå stolt över det nej! Haha. Hade ju bestämt mig för att jag skulle ut och springa men jag har inte hunnit, kommer ofta hem så sent från hästen,
I alla fall, så stack jag hem sen och åt och snackade med gulliga Josefin i telefon. Sedan körde mamma mig till första konfirmationsträffen. :) Jag förundras alltid över hur vuxna kan komma på så löjliga lekar till tonåringar, och sedan tvingar oss att vara med. Vi gjorde bland annat "jag heter Annika och då ska jag symbolisera ett ord med mig som börjar på A. ÅÅh, jag vet precis. APELSIN!". Suck! Jaja, verkar vara ett härligt gäng så jag längtar faktiskt redan lite till nästa måndag, haha!

Vi fick väldigt (höhö) fina armband också. Frälsarkrans kallas de visst. Varje kula på armbandet står för något, och nästa gång ska vi prata om de RÖDA kulorna, kääääärlek. ÅH, så häääärligt. :b

Nu ska jag sova hade jag tänkt. Är för en gångs skull rätt trött.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0