Tömkörning

Vi tömkörde Piggy för en tränare idag, Erika heter hon. Piggy har aldrig blivit tömkörd förut så Erika tränar henne såhär i början och sen ska hon lära mig. Ska bli jättekul att kunna själv sen! :)
I alla fall så gick det jättebra! Det är roligt att kunna se när Piggy jobbar, för det mesta sitter jag ju bara ovanpå, så jag ser ju henne aldrig på riktigt. Jag hoppas att detta kommer stärka hennes kropp ordentligt nu = orkar mer jobb = blir bättre = tävlar högre klasser! :D
Föresten så är det ju snart dressyrtävling igen, den 9:e november för att vara exakt. Ska definitivt tävla LB:n, men LA:n är jag lite osäker på. Min tränare tyckte att jag skulle prova den också, men vi får väl se. Där finns en del svårigheter som skänkelvikning, förvänd galopp och ryggning. Ja, så som sagt, vi får se! ;)



Nu ska jag se på TV!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0