Louises dag!

Hejhej!
Glömde visst bort att blogga igår
, hoppsan. Känns ändå rätt bra, att jag inte tänker på den konstant. Ett tag gjorde jag det, bloggade typ 8 gånger per dag. Det är sjukt.
Idag stack Louise och jag hem till mig, trevligt trevligt! Först fika och sen flumm vid datan. Föresten så fyllde Lojsan år igår! GRATTIS GRATTIS GRATTIS till henne! :) Fjortis nu ju!



Annars har det inte hänt så mycket idag, blev inget stall eller så, Anton red henne idag. Gick tydligen rätt fort, haha! Ska träna för en ny tränare imorgon. Piggy har ju vilat och så nu i och med hennes infektion, men om vi tar det lugnt imorgon ska det nog gå bra! :)
Imorgon blir det Väla med Karro! :) Ekebo på lördag och något ska man ju ha på sig, haha! :) Vitt ska det visst vara också, UV-party.

Nu ska jag nog sova tror jag, gaaaaanska trött alltså.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Lena Petersson

Låter trevligt

2008-10-10 @ 23:38:14
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0